אם אתם רוצים ללמוד איך לשלוט בפרק הכמותי, רוצים לוודא הצלחה בכל פרק שתיגשו אליו מעתה ואילך, ורוצים להפסיק להילחץ מהסטופר ומהזמן שחולף לו.
אני לא רוצה שתבזבזו אפילו עוד דקה בפתרון פרקים בצורה שלא מתאימה לכם, ובצורה שלא תתרום להצלחה שלכם בבחינה הפסיכומטרית.
ניהול זמן ואסטרטגיה הם בין נושאי הבסיס הקריטיים ביותר בהכנה של תלמיד לבחינה הפסיכומטרית.
תלמידים חדשים מגיעים ממקומות שונים ומנקודות פתיחה שונות, לאחר ששמעו על אינספור דרכים, שיטות ורעיונות לפתרון של פרק החשיבה הכמותית.
לצערי, חלקם הגדול של התלמידים מפסידים זמן יקר בניסיונות כושלים למציאת דרכי פתרון מהירות, עוד לפני שהבינו את המהות האמתית של הבחינה.
אבל הם לא אשמים!
אחד מהניסויים המדהימים מהשנים האחרונות, מוצג בסרטון קצר של פעוטה בת פחות משנה אשר לימדו אותה לשחק באייפד.
לאחר כמה שבועות של שימוש ומשחק, לקחו לה את האייפד ונתנו לה מגזינים צבעוניים מנייר.
היא ניסתה להעביר את הדף באמצעות משיכת אצבע, ללחוץ על מה שנראה לה כמו כפתורי הפעלה, וכמובן שהעסק לא העבד.
למעשה, הפעוטה ניסתה להחיל את כול מה שלמדה מן האייפד וליישם אותו על המגזין – אך היא לא הצליחה.
מה שקרה לאותה הפעוטה, קורה גם לכל התלמידים המתכוננים לבחינה הפסיכומטרית – מתקבע אצלם מודל מנטלי בראש, שהוא טעות ביסודו, והם ממשיכים עם הטעות הזו מספר רב של מועדים, ולא מבינים מדוע הם לא מצליחים להגיע לציון שלהם.
בכל פעם שאנחנו לומדים משהו בצורה מסוימת, גם אם היא אינה נכונה, אנחנו מטמיעים אותו בתוכנו, ולאחר מכן מתאימים אותו לשימוש ומנסים ליישם אותו.
זו הצורה שבה המוח שלנו לומד: הטמעה והתאמה.
זו הסיבה שלמידה של אסטרטגיה נכונה לכל פרק בבחינה יש חשיבות מכרעת על הצלחתנו בה. מכאן קל להסיק שחשוב התוכן שאנחנו לומדים, ובעיקר ממי לומדים, ובוודאי בבחינה כל כך גדולה ומלחיצה כמו הבחינה הפסיכומטרית.
אנחנו נעשה את זה כמו שצריך.
נלמד מהו ניהול זמן נכון בפרק הכמותי, ונבנה את האסטרטגיה הכמותית שלכם בצורה נכונה אשר תתאים לכם באופן אישי כמו כפפה ליד.
שמי עידן סטרול, סטאז’ר לרפואה בוגר הטכניון, ומדריך פסיכומטרי עם ניסיון של 10 שנים שחי את הבחינה ואוהב אותה מאוד.
ליוויתי ולימדתי מאות תלמידים ותלמידות משלל נקודות פתיחה שונות אל עבר ציון המטרה שלהם.
במרוצת השנים שכללתי את השיטות איתן אני מלמד, התאמתי אותן לסוגי תלמידים שונים, ומצאתי את הנוסחה אשר מביאה 99% מהתלמידים אשר מוכנים להשקיע את הזמן ואת העבודה הדרושה להצלחה אותה הם מחפשים.
את הקורסים המקוונים שלי רכשו אלפי תלמידים ותלמידות מרוצים, אשר רצו להגיע לציונים גבוהים, מבלי לקרוע את הכיס ולהתפשר על איכות הלמידה.
להגיע לציון גבוה בבחינה הפסיכומטרית זה לא מזל וזה לא קסם – זו אסטרטגיה.
הקורס “אסטרטגיה כמותית” בנוי בצורה שכזו, שהוא לוקח את התלמידים, צעד אחר צעד, יד ביד, שלב אחרי שלב, מאפס ידע בנושא ליכולת ולאפשרות להבין בדיוק מה עושים, איך עושים, מה פותרים, מתי פותרים, ממה להיזהר ואיפה יש הזדמנות לרווח של זמן אשר יגרום לבחינה להיראות קלה הרבה יותר.
אין צורך בידע אחר מלבד יכולת האזנה, קריאה, והיכולת לשבת ללמוד ולהשקיע זמן.
הקורס מלמד הכול בסבלנות, ובנוי לבנה אחרי לבנה, כך שבסוף הקורס הזה תוכלו לבנות לעצמכם אסטרטגיה כמותית בצורה עצמית, אשר תביא לכם את השיפור בציון שאתם מחפשים.
כל הזכויות שמורות. אין לשתף סיסמא, אין להקליט, לצלם, להשמיע בפומבי, לתרגם וכול שימוש אחר מלבד צפייה אישית לרוכשים בלבד. המערכת מזהה שיתופי סיסמא וכתובות IP. כל הזכויות שמורות לעידן סטרול בלבד. שימוש חריג יעשה אישור בכתב בלבד מבעל הזכויות.
נבנה מכל ה-❤️ בעבור כל תלמידי ותלמידות הפסיכומטרי באשר הם השואפים לגדולות.
שלחו אליי הודעה