שיעור 1, נושא 1
בתהליך

זמני למידה ותכנית עבודה – חלק א׳

אתחיל ואומר כי זמני למידה הם אינדיבידואליים ושונים לכל אחד.

האני המאמין שלנו הוא כי אנחנו צריכים להשקיע את מינימום מספר השעות שאנחנו יכולים כדי להגיע למקסימום תוצאה.
כלומר, אם נגיע לציון שלנו בלמידה של 4 שעות ביום, ולא בלמידה של 6 שעות ביום, אני אעדיף את הלמידה של הקצרה יותר.

למה?

כי בצורה זו אנחנו גם חוסכים בזמן, גם חוסכים בתסכול, וגם חוסכים חומרי למידה.

המטרה שלכם צריכה להיות לעבוד על איכות ולא על כמות – תרגול יתר הוא מיותר, אנחנו צריכים לתרגל בצורה שמתאימה לנו.
כמו שווינס לומברדי אמר: “תרגול לא מוביל לשלמות. תרגול מושלם מוביל לשלמות”.
ועל כן, אנחנו צריכים למצוא ולהכיר את התרגול המושלם שלנו.

בשיעור הנוכחי אתם תכירו את הדרך בה אני עובד באופן אישי בחיים שלי כשאני צריך ללמוד למבחן גדול, ואת האופן בה התלמידים הפרטיים שלי עובדים.

שימו לב 1 – כי תכניות העבודה השבועיות המומלצות שלנו נמצאות תחת קטגוריה [00. ארגז הכלים של הכספת].
שימו לב 2 – תלמידים ותלמידות הנמצאים בתכנית הליווי שלנו, כל שינוי ועדכון של תכנית העבודה שלכם מתבצע מול המדריך או המדריכה האישיים שלכם, ואין צורך להתאים את התכנית לבד.